Zdolności istot

ZDOLNOŚCI STWORZEŃ PO SKOŃCZENIU AKADEMI:

Anioł-anioły są bardzo rzadko spotykane,posiadają wielką moc,cechą charakterystyczną jest siła i niezwyciężoność wibrująca jedno spojrzenie aniołowi w oczy zabija każde stworzenie,potrafią się teleportować,przejąć ciało,zapanować nad umysłem każdej ofiary,może zapanować nad śmiercią i wskrzeszać zmarłych,żyją samotnie,nie umieją współpracować z innymi.Zazwyczaj posiadają artefaktalny miecz oraz mają przy sobie pancerz, lanca, tarcza, hełm bądź proporzec.Anioły dzieli się na triady: serafiny,cherbiny oraz trony.

Anioł pół mocy-Cechuje je łagodność księżycowej energii a jednocześnie mamią iluzją, złudą,może zabić człowieka i słabe stworzenie wzrokiem,potrafi wejść w umysł bezbronnej ofiary i zapanować nad nim,potrafi uzdrawiać i teleportować się.Wyczuwa zagrożenie.Mają zdolności do alchemi.

Wampir czystej krwi-jest bardzo silny,potrafi zabić siłą bez użycia oczu.Wampir czystej krwi posiada oczy uzdolnione do kierowania róznymi procesami,może skupić się na sercu ofiary i je spowolnić lub łamać kości,a nawet zabić ofiare,potrafi się teleportować i zmieniać w czarnego kruka lub nietoperza,krew nie jest mu niezbędna do życia,ale pobudza jego zdolnośći i wzmacnia go.

Podupadły anioł czystej krwi-ma ogarniczoną moc,potrawi uzdrawiać,czytać w myślach i teleportować się,może zabić,ale wymaga to bardzo dużo energii,może sprawiać ból fizyczny i psychiczny ofierze.Używa magii

Wapir pół krwi-jego moc jest mniejsza niż wampira czystej krwi,ale jest tak samo silny fizycznie,może czytać w myślach,jest zdolny przejąć umysł tylko słabym stworzeniom,nie ma na tyle mocy aby zabić ofiare wzrokiem.Doświadczony wampir potrafi się teleportować.Krew jest mu potrzebna do rozwijania umiejętności.

Demon-jego siła fizyczna znacznie przeważa nad umysłową,może się transformować,zmieniać części swojego ciała tworząc z nich broń,potrafi wejść do umysłu tylko słabszym stworzeniom,jego krzyk zabije człowieka.Potrafi skóre pokryć  trującą substancją.

Zombie-jego atutem jest ogromna siła fizyczna,jest prawie niezdolny do wejscia w umysł ofiary.Jest bardzo szybki nie potrafi się teleportować,ale jego oczy zdolne są zobaczyć obiekty oddalone o 2 km.

Duch-nie posiada żadnej siły fizycznej,nie ma ciała,ale może przejąć ciało i umysł swoich ofiar i doprowadzić je do śmierci,przenika przez wszystko,wyczuwa zagrożenie.Potrafi latać,widzi wszystko w 360 stopniach.

Szkielet-jego atutem jest ogromna siła fizyczna,jest prawie niezdolny do wejscia w umysł ofiary,ale potrafi zobaczyć wspomnienia innych.Nie ma umysłu nie może podejmować samodzielnych decyzji,jest marionetką nekromanów.

Wampir zmieniony-Jest silny i szybki,może czytać w myslach,i teleportować się,ale to wymaga wiele energii,krew jest mu niezbędna,dzięki niej może używać swoich zdolnośći i je rozwijać.Często tracą rozum przez krew i to jest głowny powód powstania historii o wampirach.

Pół wampir-Jest silny może rozwinąć umiejętność czytania w myślach lub teleportacji,ale to wymaga krwi jego ofiar.

Wilkołak-Ma silny węch wyczuwa zbliżające się istoty i zagożenie,widzi w odległosci 2 km,jest bardzo silny,nie może zapanować nad umysłem ofiary.

Bestia-Może posiadać rózne ciała i transformować się,jest bardzo silny,bestia może rozwijać swoje umiejętności i wytwarzac wokół siebie pole które odrzuci atak,dlatego zabicie bestii jest tak trudne.

Czarownica-jej jedyną siłą są zaklęcia,których musi się wyuczyć,ale jest zdolna też ruchem dłoni przemieszczać słabe ofiary,czarownice są z natury podstępne i potrafią świetnie manipulować człowiekiem,niektóre mogą stać się silniejsze od wampirów.

Wróżka-podobnie jak czarownica musi wyuczyć się zaklęć,ale w jej przypadku są one bezużyteczne gdy nie posiada różdżki.Potrafi również latać,posiada skrzydła ważki.

Szaman-jest w stanie przewidzieć przyszłość,potrafi uzdrowić,ale wymaga to od niego dużej ilośći energii.

Elf-sam jest bezronny,potrafi przywoływać zwięrzęta i porozumieć się z nimi,jest świetnym strzelcem,a jego strzały są okryte ogniem.
Nekroman-potrafi wskrzesić człowieka lub inną istote,panuje nad zjawiskami pozagrobowymi.

Ponadto do szkoły uczęszczają też alchemicy używający teorii  flogistonu,ruchem dłoni potrafią spalać rzeczy i istoty,posiadają siłę życiową jest to zagadkowa siła, istniejąca rzekomo w ustrojach żywych, warunkująca zdolność do syntezy chemicznych związków.

Każda istota uczęszczająca do szkoły uczy się podstaw alchemii uwzględniającej kręgi transmutacyjne,polegające na równorzędnej wymianie,alchemicy posiadający siłę życiową nie potrzebują takich kręgów.
Transmutacja dzieli się na trzy części:
Zrozumienie materii
Rozłożenie jej
Stworzenie innej materii o takiej samej wartości
Alchemicy dzięki sile życiowej pomijają trzecią zasade równorzędnej wymiany.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz